Dla Pacjenta

Obsługa klientów

Obsługa w Salach Obsługi Klientów Świętokrzyskiego OW NFZ

Obsługa klientów w Sali Obsługi Klientów oraz Punktach Obsługi Klientów Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

  • Sala Obsługi Klientów w Kielcach

al. IX Wieków Kielc 2a
25-516 Kielce

Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:

– w poniedziałki od 8:00 do 18:00 (pobieranie biletów do godziny 17.30)

– od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00 (pobieranie biletów do godziny 15.30)

  • Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu

ul. Mickiewicza 34
27-600 Sandomierz

Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze od 7.30 do 15.30

  • Punkt Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim

ul. Słoneczne 43
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze od 8.00 do 16.00

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym.

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

Świętokrzyski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy al. IX Wieków Kielc 2a.

Na stanowisku:

  • doradca klienta:
    – udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
    – doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:

Tłumacz języka migowego online

Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki