Aktualności

Aktualności

W dniu 6 kwietnia 2021 Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu będzie nieczynny

02.04.2021

Informujemy, że w dniu 6 kwietnia 2021 roku Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu będzie nieczynny.

W celu załatwienia sprawy polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:

  • zaopatrzenie w wyroby medyczne  41 36 46 237, skan lub zdjęcie zlecania do potwierdzenia wyślij na adres e-mail: srpom@nfz-kielce.pl
  • leczenie uzdrowiskowe 41 36 46 313, 41  36 46 241 w godz. 8-12
  • Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego 41 36 46 215, 41 36 46 222,
    41 36 46 136
    lub ekuz@nfz.gov.pl
  • Certyfikat Tymczasowo Zastępujący Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego 41 36 46 215, 41 36 46 222, 41 36 46 136 lub wf13@nfz.gov.pl
  • wnioski unijne/ formularze UE/EFTA 41 36 46 215,  wf13@nfz.gov.pl
  • ubezpieczenie w NFZ 41 36 46 216
  • składanie skarg i wniosków 41 36 46 288, biuro@nfz-kielce.pl
  • zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju 41 36 46 222, wf13@nfz.gov.pl
  • ubezpieczenie dobrowolne 41 36 46 160, wniosek wyślij tradycyjną pocztą lub pozostaw w skrzynce.

Adres do tradycyjnej korespondencji:

Świętokrzyski Oddział NFZ w Kielcach

Jana Pawła II 9

25-025 Kielce

fax: 41 34 30 490
e-mail:biuro@nfz-kielce.pl

ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego)  Identyfikator ePUAP: /l908h7nds3/SkrytkaESP

Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590 

Źródło: Punkt Obsługi w Sandomierzu