Ważne informacje

Ważne informacje

Ograniczenie dostępności Sali Obsługi Klienta Świętokrzyskiego OW NFZ w Kielcach

09.10.2020

W trosce o Państwa bezpieczeństwo od 12 października 2020 roku (poniedziałek) do odwołania ograniczone zostają przyjęcia pacjentów w Sali Obsługi Klienta przy al. IX Wieków Kielc. Punkty Obsługi w Ostrowcu Świętokrzyskim i Sandomierzu pracują bez zmian.

Sala Obsługi Klienta w Kielcach ogranicza bezpośrednią obsługę pacjentów wyłącznie do pilnych spraw związanych z potwierdzaniem zleceń na wyroby medyczne oraz do potwierdzania Profilu Zaufanego.

Pozostali klienci, którzy potrzebują potwierdzenia dokumentów przez NFZ powinni:

  • pozostawić dokumenty w skrzynkach znajdujących się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ oraz Sali Obsługi Klienta przy al. IX Wieków Kielc 2a
  • przesyłać dokumenty drogą mailową lub
  • drogą pocztową na adres:

Świętokrzyski OW NFZ w Kielcach

ul. Jana Pawła II 9

25-025 Kielce.

 

Leczenie uzdrowiskowe

Skierowania na leczenie uzdrowiskowe mogą być przekazywane  wyłącznie drogą pocztową lub być pozostawiane skrzynkach znajdujących się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ oraz Sali Obsługi Klienta przy al. IX Wieków Kielc

Telefon informacyjny – 41 36 46 241 w godz. 8-12 oraz Telefoniczna Informacja Pacjenta (czynna całą dobę) – 800 190 590

Wyroby medyczne

Osoba, która wystawia zlecenie na wyroby medyczne, może je od razu potwierdzić elektronicznie. Pacjent otrzymuje wówczas numer zlecenia (telefonicznie, e-mail lub SMS) i nie musi już go potwierdzać w NFZ. Może udać się z tym numerem bezpośrednio do apteki czy sklepu medycznego lub zamówić wyrób przez Internet.

W pilnych przypadkach, gdy zlecenie wymaga weryfikacji pracownika NFZ, będzie ono potwierdzane w SOK przy al. IX Wieków Kielc 2a. W pozostałych należy:

  • pozostawić je w skrzynkach znajdujących się na zewnątrz budynków: głównej siedziby ŚwOW NFZ oraz SOK lub
  • przesłać pocztą

UWAGA! Należy podać adres, na który zostanie wysłane potwierdzone zlecenie 

albo

  • przesłać faksem na numer 41/ 343 04 90, albo
  • zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail srpom@nfz-kielce.pl

UWAGA! Należy podać numer telefonu kontaktowego, na który pracownik ŚwOW NFZ zadzwoni i poda numer zlecenia do realizacji.

Informacja telefoniczna dotycząca zleceń pod numerem telefonu 41 36 46 133 i 41 36 46 128

Karty EKUZ

Wydział Współpracy Międzynarodowej

Wnioski o wydanie kart EKUZ prosimy:

  • przesyłać drogą mailową na adres: ekuz@nfz.gov.pl.
  • przesyłać pocztą na adres:

Świętokrzyski OW NFZ w Kielcach

ul. Jana Pawła II 9

25-025 Kielce

  • pozostawić dokumenty w skrzynkach znajdujących się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ oraz Sali Obsługi Klienta przy al. IX Wieków Kielc.

Dokumenty dotyczące pozostałych spraw można przesyłać na adres: wf13@nfz.gov.pl.

Kontakt telefoniczny z Wydziałem:

41 36 46 215

41 36 46 222

41 36 46 136

Sprawy dotyczące planowanego leczenia za granicą (formularze E112/S2) mogą być załatwiane w siedzibie Oddziału po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem 41 36 46 215.

Pozostałe sprawy pacjentów

Wszelkie dokumenty mogą być przesyłane drogą mailową na adres: biuro@nfz-kielce.pl

Kontakt telefoniczny:

41 36 46 216 – umowy dobrowolnego ubezpieczenia, zaświadczenia,

41 36 46 160 – weryfikacja statusu ubezpieczenia zdrowotnego,

41 36 46 288 – skargi i wnioski.

 

Przypominamy o bezpłatnej Telefonicznej Informacji Pacjenta: 800 190 590. Infolinia jest czynna całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Źródło: Rzecznik Prasowy