Aktualności
W dniach 13-15 października 2025 r. Punkt Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim będzie czynny w godzinach 8.00-15.00
13.10.2025
Osobiście sprawę możesz załatwić w:
- Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 43 (w dni powszednie w godz. 8.00-15.00),
- Punkcie Obsługi Klientów w Sandomierzu, Adama Mickiewicza 34, pok. nr 15 (siedziba Starostwa Powiatowego), 27-600 Sandomierz (od poniedziałku do piątku: 7.30-15.30),
- Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a (w poniedziałki 8.00-18.00 – pobieranie biletów do godziny 17.30; wtorek – piątek: 8.00-16.00 – pobieranie biletów do godziny 15.30).
W celu załatwienia sprawy polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:
- zaopatrzenie w wyroby medyczne – skan lub zdjęcie zlecania do potwierdzenia wyślij na adres e-mail: srpom@nfz-kielce.pl,
- leczenie uzdrowiskowe – informacje pod nr tel. 41 36 46 241 w godz. 8.00-12.00,
- Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego – złóż wniosek za pomocą IKP lub prześlij pocztą na adres:
Jana Pawła II 9
25-025 Kielce,
- wnioski unijne/ formularze UE/EFTA – e-mail: wf13@nfz.gov.pl,
- składanie skarg i wniosków e-mail: biuro@nfz-kielce.pl,
- zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju – e-mail: wf13@nfz.gov.pl,
- ubezpieczenie dobrowolne, wniosek wyślij tradycyjną pocztą na adres:
- Jana Pawła II 9
25-025 Kielce
Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta: 800 190 590
Adres do tradycyjnej korespondencji:
Świętokrzyski Oddział NFZ w Kielcach
ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
fax: 41 34 30 490
e-mail: biuro@nfz-kielce.pl
Adres skrytki ePUAP: /l908h7nds3/SkrytkaESP
Adres Doręczeń Elektronicznych (ADE): AE:PL-65732-70154-TUJRR-29
Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki