Aktualności

Aktualności

W dniach 13-15 października 2025 r. Punkt Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim będzie czynny w godzinach 8.00-15.00

13.10.2025

Osobiście sprawę możesz załatwić w:

  • Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 43 (w dni powszednie w godz. 8.00-15.00),
  • Punkcie Obsługi Klientów w Sandomierzu, Adama Mickiewicza 34, pok. nr 15 (siedziba Starostwa Powiatowego), 27-600 Sandomierz (od poniedziałku do piątku: 7.30-15.30),
  • Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a (w poniedziałki 8.00-18.00 – pobieranie biletów do godziny 17.30; wtorek – piątek: 8.00-16.00 – pobieranie biletów do godziny 15.30).

W celu załatwienia sprawy polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:

  • zaopatrzenie w wyroby medyczne – skan lub zdjęcie zlecania do potwierdzenia wyślij na adres e-mail: srpom@nfz-kielce.pl,
  • leczenie uzdrowiskowe – informacje pod nr tel. 41 36 46 241 w godz. 8.00-12.00,
  • Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego – złóż wniosek za pomocą IKP lub prześlij pocztą na adres:

Jana Pawła II 9
25-025 Kielce,

  • wnioski unijne/ formularze UE/EFTA – e-mail: wf13@nfz.gov.pl,
  • składanie skarg i wniosków e-mail: biuro@nfz-kielce.pl,
  • zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju – e-mail: wf13@nfz.gov.pl,
  • ubezpieczenie dobrowolne, wniosek wyślij tradycyjną pocztą na adres:
  1. Jana Pawła II 9
    25-025 Kielce

Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta: 800 190 590

Adres do tradycyjnej korespondencji:

Świętokrzyski Oddział NFZ w Kielcach
ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
fax: 41 34 30 490

e-mail: biuro@nfz-kielce.pl

Adres skrytki ePUAP: /l908h7nds3/SkrytkaESP

Adres Doręczeń Elektronicznych (ADE): AE:PL-65732-70154-TUJRR-29

 

Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki