Kontakt

Kontakt z nami

Świętokrzyski Oddział Wojewódzki NFZ

ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce

REGON: 015817985-00040, NIP: 657-260-65-57

Oddział jest czynny:

poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 16.00

TELEFONICZNA INFORMACJA PACJENTA (czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu) tel. 800 190 590

Sekcja Skarg i Wniosków – 41 36 46 288

Sala Obsługi Klientów w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 2a (tuż przy rondzie u zbiegu ul. Paderewskiego i al. IX Wieków Kielc)

Prowadzi obsługę w zakresie:

  • potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
  • przyjmowania wniosków na leczenie uzdrowiskowe,
  • wydawania Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ),
  • zakładania i potwierdzania Profilu Zaufanego,
  • wyjaśnienia statusu ubezpieczenia w kontakcie osobistym.

Sala jest czynna:

poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 16.00

Pobieranie biletów do godziny 15.30

Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu

ul. Adama Mickiewicza 34 (siedziba Starostwa Powiatowego), 27-600 Sandomierz

Prowadzi obsługę w zakresie:

  • potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
  • przyjmowania wniosków na leczenie uzdrowiskowe,
  • wydawania Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ),
  • wyjaśnienia statusu ubezpieczenia w kontakcie osobistym.

Przyjęcia klientów:

poniedziałek – piątek w godz. 7.30 – 15.30

Punkt Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim

Os. Słoneczne 43 (NZOZ „Rodzina”), 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Prowadzi obsługę w zakresie:

  • potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
  • przyjmowania wniosków na leczenie uzdrowiskowe,
  • wydawania Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ),
  • wyjaśniania statusu ubezpieczenia w kontakcie osobistym.

Przyjęcia klientów:

poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 16.00

Sala Obsługi Klientów oraz Punkty Obsługi Klientów nie załatwiają spraw kierowanych drogą pocztową.

Adres do korespondencji:

Świętokrzyski Oddział Wojewódzki NFZ

ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce

fax.: 41 34 30 490

e-mail: biuro@nfz-kielce.pl

Kancelaria Ogólna w Kielcach, ul. Jana Pawła II 9

Kancelaria ogólna (przyjmowanie dokumentów) jest czynna:

poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 16.00

Złożenie wniosku do Świętokrzyskiego OW NFZ w portalu ePUAP można zrealizować w następujący sposób:

  1. Zalogować się na platformie ePUAP – https://epuap.gov.pl/
  2. W katalogu spraw wybrać Sprawy ogólne → Pisma do urzędu → Pismo ogólne do podmiotu publicznego.
  3. Alternatywnie dla osób korzystających z programów zewnętrznych adres skrytki: /l908h7nds3/SkrytkaESP

Inspektor Danych Osobowych

Pani Dorota Lage, adres e-mail: iod@nfz.gov.pl

Dyrektor Oddziału lub upoważniony przez niego Zastępca przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków, w każdy wtorek w godzinach 15.30 – 16.30. Termin należy uzgodnić telefonicznie: 41 36 46 100.

Skargi ustnie do protokołu można złożyć codziennie w godzinach pracy w:

  • Sali Obsługi Klientów w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 2 a
  • Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 43
  • Punkcie Obsługi Klientów w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34
Źródło: Wydział Obsługi Klientów