Świętokrzyski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej nfz-kielce.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2015-03-30.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-03-18.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób głuchych oraz zdjęcia i tabele, do których nie dodano opisów alternatywnych dla osób niewidomych. Braki staramy się sukcesywnie uzupełniać.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-25.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej, prosimy o kontakt.
Osoba kontaktowa:
Piotr Waldon
e-mail: wnioski.dostepnosc@nfz-kielce.pl
tel.: 41 36 46 105 (od 8:00 do 16:00 w dni robocze)
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Masz prawo do:
Co powinno zawierać żądanie:
NFZ powinien zrealizować żądanie do 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli nie jest to możliwe, poinformujemy Cię o możliwym terminie realizacji. Termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy otrzymasz odmowę realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, możesz złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Informacje ogólne:
Opis dostępności nieruchomości:
Siedziba główna Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce – brak obsługi bezpośredniej Klientów
Sala Obsługi Klientów w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 2a, 25-516 Kielce
Punkt Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 43, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu, ul. Adama Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz