Aktualności

Aktualności

W dniu 12 marca 2021 Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu będzie nieczynny

11.03.2021

Informujemy, że w dniu 12 marca 2021 roku Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu będzie nieczynny.

W celu załatwienia sprawy polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:

  • zaopatrzenie w wyroby medyczne 41 36 46 133, 41 36 46 128, skan lub zdjęcie zlecania do potwierdzenia wyślij na adres e-mail: srpom@nfz-kielce.pl
  • leczenie uzdrowiskowe 41 36 46 313, 41 36 46 241 w godz. 8-12
  • Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego 41 36 46 215, 41 36 46 222, 41 36 46 136 lub ekuz@nfz.gov.pl
  • wnioski unijne/ formularze UE/EFTA  41 36 46 215, wf13@nfz-kielce.pl
  • ubezpieczenie w NFZ  41 36 46 216
  • składanie skarg i wniosków 41 36 46 288, biuro@nfz-kielce.pl
  • zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju 41 36 46 222, wf13@nfz-kielce.pl
  • ubezpieczenie dobrowolne 41 36 46 160, wniosek wyślij tradycyjną pocztą lub pozostaw w skrzynce ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego) Identyfikator ePUAP: /l908h7nds3/SkrytkaESP

Adres do tradycyjnej korespondencji:

Świętokrzyski Oddział NFZ w Kielcach, ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce

Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590 

Bezpłatna infolinia Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19  989

Źródło: Punkt Obsługi w Sandomierzu