Dla Pacjenta

Dla Pacjenta

Wznowienie pełnej obsługi w Sali Obsługi Klientów w Kielcach oraz w Punktach Obsługi Klientów w Sandomierzu i Ostrowcu Świętokrzyskim

04.06.2021

Świętokrzyski Oddział Wojewódzki NFZ informuje, że od 7 czerwca 2021 r. wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa Klientów w:

  • Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a
  • Punkcie Obsługi Klientów w Sandomierzu przy ul. Mickiewicza 34
  • Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 43

z zachowaniem środków ostrożności dostosowanych do aktualnej sytuacji sanitarno-epidemiologicznej.

                                                      ORGANIZACJA OBSŁUGI

Obsługa klientów odbywa się nadal w reżimie sanitarnym, dlatego należy pamiętać o:

  • zasłonięciu ust i nosa,
  • zdezynfekowaniu rąk,
  • dystansie społecznym.

W poczekalni dla Klientów dostępna jest połowa miejsc siedzących.

Koordynator Sali zaprasza do sali kolejnego Klienta tylko po zwolnieniu się miejsca w poczekalni.

Przed wejściem do budynków nadal udostępnione są skrzynki, do których Klienci mogą składać dokumenty/ wnioski/ pisma.

Źródło: Wydział Obsługi Klientów