Rezerwacja internetowa wizyty w Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a

Rezerwacja internetowa wizyty w Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a

Jakie tematy wizyt można zarezerwować?

  • Wyroby medyczne
  • Karta EKUZ
  • Leczenie uzdrowiskowe
  • Profil zaufany
  • Świadczeniodawca
  • Informacje ogólne
  • Cicha godzina*
  • Stanowisko ds. Profilaktyki i promocji zdrowia – kiosk profilaktyczny

Jak skorzystać z rezerwacji?

  • Wejdź na http://rejestracja.nfz-kielce.pl/
  • Wybierz temat wizyty.
  • Wybierz dzień planowanej wizyty.
  • Wybierz godzinę rezerwacji.
  • Zanotuj otrzymany Identyfikator Rezerwacji – bez niego nie ma możliwości skorzystania z terminu.
  • Przybądź do oddziału najpóźniej 10 min. przed planowaną wizytą, wprowadź do biletomatu Identyfikator Rezerwacji i pobierz bilet, oczekuj na zaproszenie do stanowiska.
  • W razie problemów poproś o pomoc koordynatora Sali Obsługi Klientów.
  • Możesz zarezerwować tylko jedną wizytę w tym samym dniu.
  • W przypadku wcześniejszej rezygnacji z umówionej wizyty skorzystaj z linku ANULUJ WIZYTĘ

Informujemy, że w każdy wtorek, w godzinach 14:00 – 15:00 w Sali Obsługi Klientów, obowiązuje „cicha godzina”. Oznacza to, że mogą być wygaszone lub przyciemnione światła, komunikaty głosowe oraz ekrany LCD będą wyłączone lub przyciszone. Rozmowy w sali powinny być prowadzone w sposób cichy, nie zakłócający spokoju innych osób.