Dla Pacjenta

Dla Pacjenta

Telefoniczna Informacja Pacjenta – 800 190 590 – czynna całą dobę

18.02.2020

Przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta podpowiadają, gdzie znajdziesz pomoc medyczną w razie choroby w nocy oraz dni wolne od pracy. Infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia i Rzecznika Praw Pacjenta oferuje również czat oraz rozmowy w języku migowym. TIP działa całodobowo. Połączenie z numerem infolinii – 800 190 590 – w całej Polsce jest bezpłatne.

Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 190 590, dowiesz się między innymi:

  • gdzie najszybciej znajdziesz pomoc medyczną
  • jak otrzymać kartę EKUZ
  • o prawach, które przysługują osobie ubezpieczonej
  • jak zgłosić naruszenie praw pacjenta
  • jakich formalności dopełnić, aby skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

 

Jak połączyć się z Telefoniczną Informacją Pacjenta?

  1. Zadzwoń pod bezpłatny numer 800 190 590
  2. Zgłosi się automatyczna sekretarka, która poprosi Cię o wybór tematu rozmowy
  3. Wybierając cyfrę 1 połączysz się z konsultantem, który podpowie Ci, m.in. gdzie najszybciej znajdziesz pomoc medyczną
  4. Wybierając cyfrę 2 połączysz się z biurem Rzecznika Praw Pacjenta (w godz. 8.00-18.00).

LINKI

Wideoczat z tłumaczem języka migowegohttps://www.nfz.gov.pl/kontakt/telefoniczna-informacja-pacjenta/komunikator-video-z-udzialem-tlumacza-jezyka-migowego/

Czat z konsultantem TIPhttps://www.nfz.gov.pl/kontakt/telefoniczna-informacja-pacjenta/czat-z-konsultantem-tip/

Zadaj pytanie TIPhttps://www.nfz.gov.pl/kontakt/telefoniczna-informacja-pacjenta/zadaj-pytanie-tip-/

Źródło: Rzecznik Prasowy