Dla Świadczeniodawcy

eSEN – elektroniczny System Ewidencji Nieobecności

System eSEN (elektroniczny System Ewidencji Nieobecności) jest aplikacją internetową umożliwiającą zgłaszanie nieobecności personelu medycznego przez Świadczeniodawców.

W celu uzyskania dostępu do systemu eSEN należy za pośrednictwem przeglądarki Internetowej na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu przejść do aplikacji za pomocą n/w linku oraz posłużyć się loginem i hasłem wykorzystywanym w portalu SZOI.

eSEN został dostosowany tak, aby wszystkie funkcje systemu były łatwe do zlokalizowania, a w obsłudze nie sprawiały trudności operatorowi.

Wszelkie pytania i problemy związane z działaniem systemu prosimy kierować
na adres mailowy : esen@nfz-kielce.pl

elektroniczny System Ewidencji Nieobecności (eSEN)

Pliki do pobrania

Instrukcja logowania do systemu eSEN

Źródło: Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej