Dla Świadczeniodawcy

eSEN – elektroniczny System Ewidencji Nieobecności

System eSEN (elektroniczny System Ewidencji Nieobecności) jest aplikacją internetową umożliwiającą zgłoszenie nieobecności personelu medycznego, która nie powoduje powstania przerwy w udzielaniu świadczeń. W celu dokonania zgłoszenia w systemie należy kliknąć poniższy link oraz posłużyć się loginem i hasłem wykorzystywanym w portalu SZOI.

Zgłoszenia przerwy w udzielaniu świadczeń należy dokonywać wyłącznie poprzez elektroniczny wniosek na portalu SZOI – zawieszenie działalności i/lub miejsca udzielania świadczeń.

Wszelkie pytania i problemy związane z działaniem systemu prosimy kierować na adres mailowy : esen@nfz-kielce.pl 

elektroniczny System Ewidencji Nieobecności (eSEN)

Pliki do pobrania

Instrukcja logowania do systemu eSEN

Źródło: Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej